Dlaczgo potrzebujesz wizytówki Google
Czy potrzebujesz wizytówkę w Google Firma TAK❗️
i na tym moglibyśmy skończyć ten tekst, ale żeby przekonać cię, że w obecnym czasie posiadanie wizytówki w Google, jest wręcz niezbędne przy prowadzeniu mniejszego lub większego biznesu.
CZYM JEST WIZYTÓWKA W GOOGLE ❓
Wizytówka w Google jest to spersonalizowany profil twojej firmy, który pojawi się w wyszukiwarce po wpisaniu nazwy firmy lub słowach kluczowych. np. po wpisaniu słów AGENCJA KREATYWNA na terenie Łodzi
DLACZEGO WŁAŚCIWIE WARTO MIEĆ WIZYTÓWKĘ W GOOGLE ❓
1️⃣BUDUJESZ WIZERUNEK FIRMY
Wizytówkę w Google uzupełniasz samodzielnie, więc ty podejmujesz decyzję co w niej umieścisz i w jaki sposób przedstawisz swoją firmę. Uzupełniając wizytówkę w Google nie zapomnij:
🟠Opisać swoją firmę – kim jesteś
🟠Czym się zajmujesz
🟠Gdzie jesteś – mapa Google
🟠Jak się z tobą skontaktować: e-mail, telefon
Pamiętaj o jednym bądź szczery i nie kłam, bo zweryfikowanie twoich danych w dobie Internetu jest bardzo proste.
2️⃣DAJE DARMOWĄ REKLAMĘ
Założenie wizytówki i prowadzenie profilu twojej firmy w Google jest bezpłatne.
Wizytówka Google daje ci również możliwość umieszczenia i przedstawienia swoich produktów / usług potencjalnym klientom oraz zaprezentowanie się od jak najlepszej strony.
3️⃣ZWIĘKSZASZ WIDOCZNOŚĆ FIRMY W SIECI.
Każda firma czy to usługowa, czy też oparta na sprzedaży powinna zawierać kilka punktów styków w Internecie. Nie jest to jedno czy dwa miejsca, ale obecnie mówi się o 1️⃣1️⃣‼️ takich miejscach, gdzie możemy dowiedzieć się coś o twojej firmie.
Wizytówka w Google jest jednym z takich miejsc, gdzie potencjalny klient może pozyskać informacje o twojej firmie. Im więcej posiadasz tych miejsc styku tym algorytmy w wyszukiwarkach są bardziej tobie przyjazne.
4️⃣POZYSKUJESZ NOWYCH KLIENTÓW.
Każde swoje poszukiwanie nowych produktów, czy też usług zaczynasz od wyszukiwarki, to właśnie tam kierujesz swoje pierwsze kroki i tak samo robi twój potencjalny klient.
Dobrze wypełniona wizytówka w Google umożliwia ci pozyskanie nowych klientów.
W wizytówce Google masz możliwość przedstawienia swoich usług i przekierowania swojego potencjalnego klienta bezpośrednio do sklepu lub stronę firmową, gdzie będzie on mógł poznać twoją ofertę bliżej.
5️⃣ JEST DROGOWSKAZEM DO TWOJEJ FIRMY
Wypełniając swoją wizytówkę w Google nie zapomnij o wskazaniu swojej lokalizacji. Zabieg ten pomoże potencjalnemu klientowi w szybszym dotarciu do ciebie.
Wskazanie lokalizacji jest bardzo ważne w przypadku firm typowo usługowych, ponieważ 90% osób wyszukujących daną usługową poszukają ją jak najbliżej swojego miejsca zamieszkania.
6️⃣.ZYSKUJESZ STASTYSTYKI.
Dzięki posiadaniu wizytówki Google masz dostęp do statystach, które pomogą ci również zaplanować twoje dalsze działania marketingowe.
Dane statystyczne jakie pozyskasz dzięki swojemu profilowi w Google dotyczą:
🟠liczby osób, które wyświetliły twoją wizytówkę w określonym przez ciebie czasie,
🟠liczby osób, które wyświetliły twoją stronę po wpisaniu nazwy twojej strony w określonym przez ciebie czasie,
🟠liczby osób, które przekierowały swój ruch na twoją stronę firmową,
🟠liczby osób, które przekierowały swój ruch na połączenie telefonicznie,
🟠liczby osób, które zapytały o lokalizacje w Google Maps twojej firmy
🟠liczby osób, które dotarły do twojej firmy poprzez wpisanie katalogu usług czy też produktów.
7️⃣ZYSZKUJESZ ZAUFANIE
Wizytówka Google pozwala twoim klientom pozostawić opinię na temat twojej usługi lub produktu. Dzięki pozyskanym rekomendacjom zdobywasz zaufanie swoich potencjalnych klientów.
8️⃣TWORZYSZ CONTENT MARKETING
Google Moja Firma umożliwi stworzyć ci atrakcyjny Content Marketing.
Content Marketing tworzysz poprzez dodawania wpisów dotyczących między innymi: zastosowania i funkcjonalności twoich produktów, porad dla klientów, zaprezentowania swojej oferty w ciekawy sposób.
Jak widzisz możliwości masz wiele.
Tworzenie Content Marketingu w wizytówce w Google posiada również wartość dodaną, a mianowicie tworzymy nowe punkty odniesienia do twojej firmy, dzięki czemu jesteśmy dla algorytmów Google coraz bardziej atrakcyjni, co zarazem wpływa nasze pozycje w wyszukiwarce.
RADA‼️: przy tworzeniu wpisów w Google nie zapominaj o linkach przekierowujących do twojej strony www, czy też linków przekierowujących na twoje social media, pamiętaj o CTA
Mam nadzieje, że te osiem powyższych punktów przekona cię o skuteczności, a zarazem konieczności posiadania wizytówki w Google.
#whitebrand #wizytówkagoogle #googlefirma #projektowaniegraficzne #dlaczegowartomiećwzytówkęwgoogle #jakzrobićwizytówkęwgoogle #stronyinternetowe #sklepyinternetowe #projektowanieulotek #wizytówki #ulotki #kalendarze #gadżetyreklamowe #grafika