CZY WIZYTÓWKA JEST NADAL WAŻNA W ŚWIECIE BIZNESU?

W czasach, gdy praktycznie każdy prowadzi swoje biznesowe sprawy online, wiele osób zastanawia się, czy tradycyjna wizytówka nie stała się już przeżytkiem. Czy w dobie cyfrowej wizytówki nadal mają znaczenie w świecie biznesu? Odpowiedź brzmi: tak! W tym artykule wyjaśniamy, dlaczego i jakie korzyści przynosi posiadanie wizytówki.

Co zrobić, aby strona internetowa była widoczna w sieci

W obecnym świecie, każda firma czy marka pragnie być widoczna w sieci. W końcu większość z nas, kiedy potrzebuje informacji lub produktu, zaczyna od wpisania zapytania w wyszukiwarce. Ale co dokładnie wpływa na to, że twoja strona internetowa pojawia się wysoko w wynikach wyszukiwania?

Spotkanie biznesowe w White Brand Agencji Kreatywnej , omówienie projektu graficznego strony internetowej, wymiana wizytówek między partnerami  biznesowymi.

 

PROFESJONALNY WIZERUNEK

 Wizytówka często stanowi pierwszy kontakt z potencjalnym klientem, partnerem biznesowym czy pracodawcą. Dobrze zaprojektowana wizytówka pozytywnie wpływa na twoje pierwsze wrażenie jako marki. Podkreśla twój profesjonalizm oraz firmy.

Posiadanie wizytówki świadczy o poważnym podejściu do biznesu. Wizytówka jest wyraźną informacją dla twojego klienta/ partnera, że jesteś przygotowany, zorganizowany i gotowy do nawiązania współpracy.

SKUTECZNA KOMUNIKACJA

Wręczenie wizytówki jest szybkim i efektywnym sposobem na podzielenie się swoimi danymi kontaktowymi. Niezależnie od poziomu zaawansowania technologicznego, arkusz papieru nie wymaga baterii ani zasięgu.

OSOBISTE PODEJŚCIE

Przekazanie wizytówki jest bardziej osobistym gestem niż wysłanie e-maila czy wiadomości tekstowej. Wręczenie wizytówka umacnia relacje biznesowe i czyni je bardziej osobistymi.

PAMIĄTKOWA WARTOŚĆ

Dobrej jakości wizytówka, która jest estetycznie zaprojektowana, ma większe szanse zostać zachowana przez odbiorcę. Dobrze zaprojektowana wizytówka ma informować o twojej marce lub usługach.

NISKI KOSZT, WIELKIE KORZYŚCI

Wydruk wizytówek w stosunku do innych narzędzi marketingowych jest tani. Sam dystrybucja nich nie wymaga od ciebie nakładu finansowego zaś korzyści płynące z ich dystrybucji mogą być znaczące.

Sukces w White Brand, który przyniósł wymierne korzyści finansowe po zaprojektowaniu wizytówki, logo oraz strony internetowej.

Choć technologia i cyfrowe środki komunikacji odgrywają coraz większą rolę w świecie biznesu, wizytówki wciąż pozostają niezastąpionym narzędziem w arsenale profesjonalisty. Służą nie tylko jako środek przekazywania informacji, lecz także jako narzędzie budowania marki i relacji z klientami i partnerami.

Projekt i wydruk materiałów marketingowych

Zadbaj o media drukowane

W erze cyfrowej drukowane materiały stanowią unikalny sposób dotarcia do potencjalnych klientów. Dlaczego więc nie korzystać  i z tego typu  reklamy?Pomozemy Ci dobrać i zaprojektować odpowiednie wydruki reklamowe dla Twojej firmy.